El sospitós de cremar quatre camions d'una empresa de Platja de Palma passarà a disposició judicial aquesta tarda

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: miércoles, 26 marzo 2008 15:30

PALMA DE MALLORCA, 26 de març (EUROPA PRESS)

Agents de la Policia Nacional van detenir ahir a N.M. de 30 anys d'edat, qui aquesta tarda passarà a disposició judicial com a presumpte autor d'un delicte de danys després de suposadament haver calat foc el passat 17 de febrer a quatre camions d'una empresa ubicada en Platja de Palma, causant danys per valor de 10.000 euros.

Segons ha informat el Cos Nacional de Policia en un comunicat, el responsable de l'empresa va denunciar els fets ocorreguts en dependències de la Policia Nacional el mateix dia en què van ocórrer, de manera que els agents van iniciar una investigació per poder aclarir els fets.

Així, segons el treball realitzat per la Brigada Provincial de policia Científica l'incendi va ser provocat, ja que segons les investigacions es van trobar els elements necessaris per causar l'incendi a l'interior d'un dels camions danyats i que no va arribar a agafar-se foc per causes alienes a la voluntat de l'autor.

En aquest sentit, es va poder determinar també que la persona detinguda havia tingut participació en els fets, a més de tenir múltiples antecedents.

Contenido patrocinado