MADRID 4 Mar. (EUROPA PRESS) -
L'operador turístic TUI Travel s'expandirà a Rússia i Ucraïna a través d'una aliança d'empreses al costat de S-Group Capital Management (SGCM), en què invertirà 60 milions de dòlars (44 milions d'euros) durant els pròxims tres anys, centrats en les àrees de gestió, tecnologia, comerç electrònic i imatge de marca.
Després d'aquesta operació, TUI comptarà a la regió amb 200 agències de viatge --en possessió o franquiciades--, una oferta de més de 20 destinacions i deu nous fullets amb quatre programes, així com un 'centre d'atenció telefònica' centralitzat i la garantia de devolució de diners.
Per a promocionar aquesta expansió, TUI llançarà una campanya de publicitat sota el lema 'Tot pel teu somriure', en què transmetrà els valors de "fiabilitat, responsabilitat i inspiració".
La filial russa de TUI ha iniciat les seves operacions en 2009 en associació amb SGCM, el grup VKO, Mostravel i Voyage Kíev, i per a aquest any l'operador turístic preveu arribar al 10% de la quota de mercat a la regió.