El 60% dels compradors són impulsius, segons un estudi

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: viernes, 7 enero 2011 18:11

MADRID 7 Ene. (EUROPA PRESS) -

El 60% dels compradors són impulsius, segons un estudi fet per RMG & Associats per definir el perfil del consumidor del segle XXI.

A més, segons l'informe, el 77% dels compradors impulsius són dones que es decanten pels centres comercials i les grans superfícies per fer les compres en les rebaixes i que es deixen influir pels descomptes, les ofertes i el seu estat d'ànim a l'hora de comprar.

Tot i la compulsivitat, el 38% dels enquestats considera que les rebaixes són una manera de donar sortida als productes que durant la temporada no s'han venut, segons la seva opinió, per la crisi.

Tot i això, un 30% dels enquestats creu que les rebaixes són fictícies, tot i que reconeix comprar en elles, sobretot en el sector tèxtil, que és el que més èxit té en aquest període de descomptes.

Pel que fa al punt de venda, el 65% dels enquestats creu que és fonamental i considera la figura del venedor "clau" en el procés de compra.

Respecte a les últimes tecnologies, el 44% reconeix que internet s'ha convertit en un nou canal de compra, tot i que un 40% considera que només en alguns sectors.

Contenido patrocinado