PALMA DE MALLORCA, 11 Mar. (EUROPA PRESS) -
El portaveu de Podem en el Parlament, Alberto Jarabo, ha censurat que el retrat de l'expresident del Govern, José Ramón Bauzá, arribi al Consolat de Mar i ha considerat que "és vergonyós" que el retrat de "Dorian Bauzá" estigui penjat en el Consolat ja que, segons ha afirmat, "no hi ha cap persona que pugui tenir un bon record de Bauzá".
Així s'ha expressat Jarabo en una roda de premsa prvia al ple del Parlament en la qual la diputada de Podem Laura Camargo ha instat a "tots els polítics" que han difós el "fals rumor" sobre la suposada agressió de "feministes radicals" a "3 menors" a Son Servera "a demanar disculpes" ja que, segons Camargo, "és un intent de desprestigiar un moviment pacífic i ben organitzat".
D'altra banda, ha agrat al Govern de Pedro Sánchez la decisió de "no recórrer" la Llei d'Habitatge de Balears davant el Tribunal Constitucional. Sobre la norma, Jarabo ha afirmat que era una llei "necessria i plenament constitucional" i ha mostrat la seva "preocupació" davant la convalidació del Decret Llei de Lloguers al Congrés dels Diputats ja que, segons Jarabo, "els hagués agradat que fos més valent".
Sobre el decret llei de VTC que es debat en el ple d'aquest dimarts en el Parlament, el portaveu de la formació morada ha apuntat que la norma estableix un "equilibri just" en establir una rtio d'una llicncia de VTC per cada 30 de taxi.
A més, ha censurat la "uberización" del sector del transport. "Si no es per a la possibilitat de precarizar als treballadors es generar un esclavismo de la professió que, fins ara, era un servei públic i ha de seguir siendolo", ha apuntat.
"XIT ROTUND" DE LES MOBILITZACIONS DEL 8M
Per la seva banda, Camargo ha titllat "d'xit rotund i histric" les mobilitzacions del 8 de mar a Balears i ha afirmat que "el feminisme ha donat una llió a tots els que el volen fer retrocedir".
En aquest sentit, ha instat a "tots els polítics" a "demanar disculpes" per difondre el el fals rumor sobre l'agressió de "feministes radicals" a tres menors a Son Servera aquest divendres.
"És necessari que retirin la rondalla, que demanin disculpes i que tinguin en compte que aquest cap de setmana tres dones han estat assassinades a les mans de les seves parelles", ha apuntat Camargo.