Pedro Horrach i López Negrete, en el judici de Nóos - EUROPA PRESS - Archivo
PALMA DE MALLORCA, 4 Sep. (EUROPA PRESS) -
L'ex fiscal Anticorrupció Pedro Horrach participar aquest divendres a Palma en la presentació del llibre 'Manos limpias, manos sucias. La justícia como negocio', del periodista Javier Chicote.
L'acte tindr lloc a les 19.00 hores al Centre Cultural de la Fundació Sa Nostra, i també comptar amb la participació del periodista Diego Revuelta.
Segons han informat des de l'editorial Almuzara, el llibre aborda el cas de corrupció en el sindicat, els líders del qual seran jutjats a partir de setembre per delictes d'organització criminal i extorsió. El llibre es basa en documents interns del sindicat, entrevistes, enregistraments i anlisis.
Javier Chicote Lerena (Logronyo, 1979) és doctor en Periodisme per la Universitat Complutense de Madrid. És professor universitari i actualment exerceix com a periodista en el peridic 'ABC'.
HORRACH, ExFISCAL DEL CAS NÓOS
Pedro Horrach, que va exercir com a fiscal Anticorrupció en el cas Nóos, va obtenir en 2017 l'excedncia voluntria en la Carrera Fiscal. Des de llavors, treballa com a advocat privat en un despatx de Palma.
La intenció inicial d'Horrach era deixar la Fiscalia el setembre de 2016, per va haver d'ajornar el seu pas a un despatx privat com a conseqüncia del retard de la sentncia del cas Nóos.