Barceló preveu una ocupació pròxima al 90% en hotels 'només per a adults'

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: miércoles, 6 julio 2011 20:18

MADRID 6 Jul. (EUROPA PRESS) -

El grup Barceló preveu una ocupació del 90% en el seu establiment per a ús exclusiu d'adults, el Barceló Illetas Albatros de Mallorca, el primer d'aquesta nova categoria que va posar en marxa el novembre de l'any passat.

Segons ha destacat la cadena en un comunicat, el públic està abonant els hotels 'adults only', tal com reflecteix aquest nivell d'ocupació.

La cadena té dos hotels sol adults: el Barceló Jandía Club Premium a Fuerteventura, establiment en el qual va invertir 520.000 euros per a la seva adaptació, de 64 habitacions, i el Barceló Illetas Albatros de Mallorca, que també ha estat completament renovat.

Barceló va llançar aquesta iniciativa l'any passat davant de la necessitat de satisfer "un segment en creixement", que busca relaxar-se.

El director de l'hotel, Michael Cleaver, ha assegurat que des que l'establiment va iniciar el seu camí amb el concepte 'adults only' ha experimentat "un progressiu augment de reserves per part del públic adult que busca un turisme de qualitat que no impliqui nens al voltant".

"Cada vegada ens trobem amb un turista que demanda oferta exclusiva per a adults, per això les nostres previsions amb vista a l'estiu són excel·lents, ja que esperem tenir una ocupació mitjana del 89%", ha afirmat.

L'hotel no només ha guanyat un nou tipus de clients sinó que ha fidelitzat a alguns dels clients habituals de l'establiment. "Els comentaris dels nostres clients habituals són molt positius i hem tingut anteriorment hostes que venien amb nens i ara ho fan sense ells", ha destacat el director de l'establiment.

Cleaver ha explicat que alguns d'aquests clients han optat per dividir les seves vacances en dos períodes amb i sense nens.

ESTADES MÉS CURTES

Tot i això, amb el canvi, la mitjana d'estades a l'hotel ha baixat de set a 3,5 dies per setmana, tot i que en els mesos de juliol i agost preveuen que pugi "lleugerament".

La tendència natural del turisme 'adult only' és allotjar-se menys dies i fer escapades més curtes, especialment en caps de setmana. L'ús de les instal·lacions de l'hotel és tot i això "molt més gran". Els serveis més demandats spa, llits balineses, restaurants o massatges i tractaments exclusius.

Pel que fa al perfil, els turistes europeus són els que més s'acosten a aquest nou concepte durant tot l'any, especialment alemanys, anglesos i escandinaus, per aquest ordre. Els espanyols opten per l'època d'estiu, sobretot agost.

Contenido patrocinado