PALMA DE MALLORCA, 20 d'agost (EUROPA PRESS)
El centre Consultes Mèdiques Juaneda Inca acaba d'estrenar servei de Psiquiatria, que consistirà bàsicament en consultes mèdiques psiquiàtriques i que proveirà les necessitats demandades pels pacients a la capital del Raiguer.
Mitjançant comunicat, la clínica va explicar que el servei està dirigit pel doctor Josep María Playà. Actualment, treballa com Psiquiatre Adjunt de l'Hospital Comarcal d'Inca, on realitza les seves funcions en la Unitat d'Hospitalització breu, Psiquiatria d'Enllaç, Unitat de Salut Mental i Atenció d'Urgències Psiquiàtriques.
El Doctor Playà, format a la Universitat Autònoma de Barcelona. Ha desenvolupat la seva experiència professional a l'Hospital General de Manresa Bages), entre 2001 i 2005, dins de la Unitat de Psiquiatria; al centre de Salut Mental Horta-Guinardó 2 de Barcelona, des de 2005 a 2006; a la Residència Psicoclínica La nostra Senyora de la Merced, durant 2006; i com Psiquiatre Adjunt del Servei de Psiquiatria de la Fundació Hospital Son Llàtzer, entre 2006 i 2007.
Les àrees d'especialització del Doctor Playà abracen quadres tan comuns com el d'Ansietat, així com Trastorns Obsessius-Compulsius, Trastorns Depressius, Trastorns Bipolars, Trastorns Psicòtics i Esquizofrènies; així com la Psicofarmacologia adequada per a cadascun d'aquests quadres i problemes d'Addiccions i Drogodependències.