PALMA DE MALLORCA 5 May. (EUROPA PRESS) -
La VI edició del concurs de dibuix i III Concurs d'Expressió escrita 'Un Parlament per a tots' va reunir avui a més de 500 escolars de sisè curs de primària de les Balears.
Així, la participació dels estudiants en aquesta nova edició de divulgació institucional organitzada per la Cambra amb el suport de la Conselleria d'Educació i Cultura, ha consistit en la realització d'un dibuix que representa les funcions i l'organització del Parlament, acompanyat d'un lema, i en la redacció d'un escrit sota el tema 'Valors i Parlament'.
Alhora, el concurs de dibuix i expressió escrita ha estat ofert, a començament de curs, a tots els alumnes de sisè de primària de tots els centres educatius de les Balears. Així, han participat un total de 1.845 dibuixos de 63 centres i 1.076 redaccions de 46 centres, un increment del 25% en relació amb l'any passat.
Finalment, l'acte va estar presidit per la presidenta del Parlament, Aina Rado, acompanyada dels diputats i membres de la Taula Isabel Alemany, Eduard Riudavets i Pere Rotger, així com del director general d'Innovació i Formació del Professorat, Miquel Perelló.
CATEGORIA DELS PREMIS
D'altra banda, durant l'acte es van lliurar els premis a les categories 'Illes Balears', 'Especials Illes Balears' i 'Mallorca'. Així, els primers premis han estat per a Antònia Vives, Adrià Ferre, Clara de las Heras i Pere Bibiloni.
Pel que fa a la categoria 'Premis especials Illes Balears' de dibuix han estat guardonats Marc Piña, Marta Calafell i el Col·legi Arcàngel Sant Rafel de Palma. Alhora, els premis 'Especials Illes Balears' d'expressió escrita han estat per a Mariona Jaume i el Col·legi Can Bonet de Sant Antoni de Portmany.
Pròximament es procedirà a la lliura dels Premis Menorca, Eivissa i Formentera durant un acte que es farà en cada illa els pròxims dies 7, 24 i 21 de maig, respectivament.