PALMA DE MALLORCA, 29 de setembre (EUROPA PRESS)
El Govern realitzarà una escola de pares i fills adolescents, que constarà de quatre sessions de caràcter gratuït, per evitar i superar les situacions de risc que es poden produir amb els adolescents, així com per treballar amb les famílies més vulnerables i establir recursos que ajudin a conciliar la vida familiar i la laboral.
En una roda de premsa, la directora general de Menors i Família de la Conselleria d'Afers Socials, Promoció i Immigració, Xesca Vanrell, va destacar que l'objectiu del taller 'Millorem junts. Una escola de pares, mares i fills adolescents' és oferir les eines per reforçar les capacitats parentals davant diverses situacions, així com evitar la conflictivitat abans que arribin problemes més greus, com per exemple el consum de drogues.
El taller, alhora, té un component preventiu i pretén oferir un punt de trobada on les famílies rebin el suport d'altres que es troben en situacions similars, així com eines de comunicació entre els joves i els pares.
Cada sessió de la 'escola' durarà dues hores i es desenvoluparan dos temes principals. Així, alguns dels més destacats seran 'Pautes per millorar la convivència familiar i la comunicació amb els nostres fills adolescents' o 'Estratègies per resoldre els conflictes'.