L'Associació Hotelera de la Platja de Palma considera "utòpica" la fotografia ennuvolada que l'Imtur portarà a l'ITB

Actualizado: lunes, 3 marzo 2008 18:18

PALMA DE MALLORCA, 3 Mar. (EUROPA PRESS) -

Els hotelers de la Platja de Palma consideren "utòpica" la imatge que l'Institut Municipal de Turisme (Imtur) promocionarà aquest enclavament turístic com destí hivernal a la Borsa Internacional de Turisme, que acollirà Berlín entre el 5 i el 9 de març, en reflectir una tranquil·litat que "no existirà" si es porten endavant els plans de rehabilitació integral previstos per a aquest nucli.

Així ho va manifestar a Europa Press el president de l'Associació Hotelera de la Platja de Palma, Francisco Marín, qui va recordar que les obres es realitzaran al llarg de l'hivern i durant un termini d'entre 6 i 7 anys, de manera que "pretendre" que la Platja de Palma sigui una "zona de relax" en temporada baixa és el contrari del que realment passarà, "pols, soroll i molèsties", ha afirmat.

Per a Marín, "el que diu la regidora és una utopia", referint-se a l'edil Joana Maria Borràs, ja que, si el projecte de rehabilitació de la Platja de Palma "funciona com ha de funcionar", això implica que "ens podem oblidar dels hiverns durant uns anys", ja que la principal activitat de l'oferta turística radicada en aquest nucli es desenvolupa a l'estiu, quan es reobriran els hotels i la resta de recursos.

Concretament, el president dels hotelers d'aquesta zona va recordar que la rehabilitació integral de la mateixa suposarà, entre d'altres coses, aixecar la majoria dels carrers per renovar completament les infraestructures, l'estès de noves línies elèctriques, la construcció de noves places i pàrquings, així com d'una línia de tramvia que comunicarà la platja amb la ciutat.

Cap recordar que Borràs va presentar aquest matí l'estand de l'Imtur a l'ITB, que estarà dominat per una fotografia de quatre metres d'alt per altres d'ample en la qual es podrà preveure una estampa de la Platja de Palma "completament buida, completament ennuvolada i a punt de ploure", en el que preveu que constitueixi un reclam turístic "diferent" pel mercat centreeuropeu.