Més de 40 edificis per a oficines o espais comercials s'estan aixecant en els polígons industrials de Palma

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: jueves, 6 marzo 2008 17:49

PALMA DE MALLORCA 6 Mar. (EUROPA PRESS) -

Més de 40 edificis destinats a albergar oficines o espais comercials es troben en promoció actualment als polígons industrials de Palma, sobretot, els de Son Valentí i Son Rossinyol, que són els més moderns, i en els que l'activitat s'està centrant en l'oferta de serveis.

Així ho va manifestar el delegat per a les Illes Balears de la consultora CB Richard Ellis (CBRE), Francisco Sánchez, qui va presentar avui a l'Hotel HM Jaime III de Palma "L'Informe immobiliari sobre Mallorca" corresponent a 2007, i participa "d'una manera ferma" en una desena dels projectes que es troben actualment en marxa en els polígons.

Segons exposa CBRE en el seu informe immobiliari anual corresponent al passat exercici, el sector industrial de Mallorca "presenta una forta terciarització, orientant el seu ús a oficines i locals comercials", i, més concretament, experimenta un "important creixement en àrees alternatives" de Palma de Mallorca.

Sánchez va detallar que s'està registrant una "demanda altíssima" a tots els polígons industrials de naus o locals d'entre 150 i 250 metres quadrats de superfície, destinades a ser ocupades per "petits tallers i autònoms". I, a més, tot i que es "baten de sobres els preus a tot Espanya i part d'Europa", va remarcar.

L'avantatge que, segons la consultora, troben els promotors a l'hora de desenvolupar edificis d'oficines en els polígons és que es poden compartimentar i, de fet, recorren a la fórmula de construir de manera que es creen mòduls, superfície la qual es pot duplicar amb només esbucar un envà, segons les necessitats del client.

Cal assenyalar que l'informe immobiliari de CBRE assenyala també que en els polígons de Son Castelló i Son Rossinyol es va enregistrar el 2007 un increment del preu del terra, fins a arribar a màxims pròxims als 2.000 euros per metre quadrat de solar.

Contenido patrocinado