TerminalA assegura que cap dels seus clients s'ha vist afectat per les cancel·lacions de Ryanair

Actualizado: martes, 12 agosto 2008 19:35

MADRID, 12 d'agost (EUROPA PRESS)

El portal especialista de vols TerminalA ha informat avui que cap dels seus clients s'ha vist afectat per les cancel·lacions de bitllets venuts a mitjançant tercers anunciades per l'aerolínia de baix cost irlandesa Ryanair.

"Tots aquells passatgers amb reserves d'aquesta aerolínia a través de www.TerminalA.com no tindran cap problema a l'hora de fer els seus vols contractats i reservats a través de la pàgina", va recalcar la companyia en un comunicat.

El web va indicar que ha ofert els afectats amb reserves de bitllets realitzades a través d'altres agències on-line la seva assistència per buscar alternatives de vols, "renunciant a les comissions i despeses de gestió habituals".

Així, la pàgina compte ara amb una adreça de correu electrònic a través de la qual els afectats podran rebre ajuda personalitzada. Els passatgers només hauran d'enviar un correu electrònic amb les seves dades perquè el web es posi en contacte amb ells i els faciliti alternatives de vol.