MENORCA 4 Nov. (EUROPA PRESS) -
Dotar a Menorca de major seguretat jurídica i eliminar burocràcia formen part de la recepta contra la desocupació que avui va proposar el president del PP de Menorca, Santiago Tadeo, a fi de combatre la preocupant pujada de l'atur a l'Illa, que el mes d'octubre passat es va disparar un 38% en relació amb el mateix període del 2008.
"Més seguretat jurídica i menys burocràcia generarà la confiança necessària en els empresaris que són els que de veritat crearan l'ocupació que es requereix per començar a sortir d'aquesta crisi", ha afirmat Tadeo, per a qui la recent moratòria en la instal·lació de noves superfícies comercials en els polígons industrials és un clar exemple de la inseguretat jurídica que es crea en els empresaris.
Tadeo es va referir a les recents dades de desocupació per destacar la necessitat d'un canvi en la política del Consell de Menorca. "Si de veritat Marc Pons presideix el Govern de Menorca, com a ell li agrada anomenar al Consell, des de l'oposició li reclamem que faci honor al seu càrrec i que actuï en conseqüència aplicant les polítiques que de veritat aconsegueixin reactivar l'economia", va recalcar el dirigent popular insular.