Les empreses de negocis i incentius ressalten la "bona" infraestructura aeroportuària de Menorca

La Fundació Destí intenta captar el turisme de negocis a la fira d'Eivissa

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: lunes, 26 abril 2010 19:01

MENORCA, 26 Abr. (EUROPA PRESS) -

Els potencials de Menorca com destí de trobades de negocis i congressos s'han presentat a la fira 'Best of Mice', celebrada la setmana passada al Palau de Congressos d'Eivissa, on representants del Menorca Convention Bureau, l'entitat del Consell dedicada a la promoció específica d'aquest tipus de producte, van contactar amb representants d' aproximadament 29 empreses, entre les quals hi ha algunes firmes destacades com Nokia i Ralph Lauren.

El Menorca Convention Bureau depèn de la Fundació Destí, l'empresa pública que realitza la promoció turística de l'illa en els mercats emissors, i els seus responsables es van reunir a la mostra pitiüsa amb executius i directius d'empreses europees, especialitzades en l'organització d'esdeveniments, congressos, viatges d'incentius i reunions de negocis.

Segons ha informat avui la Conselleria de Turisme a través d'una nota de premsa, els visitants, procedents de departaments d'incentius i reunions de Polònia, Itàlia, Suïssa, Gran Bretanya i Bèlgica, han destacat de Menorca, entre d'altres aspectes, la facilitat per desplaçar-se per l'illa, a causa de les seves dimensions, i la seva moderna infraestructura aeroportuària.

Algunes empreses a les quals es va presentar l'oferta menorquina han estat Air Club Travel Centre, de Polònia; la belga MBS-IBM; Lloyds TSB, del Regne Unit; Nokia Benelux, de Bèlgica; Ralph Lauren a Itàlia; Rush Hour, de Polònia; i la firma britànica Global Cynergies.

Contenido patrocinado