PALMA DE MALLORCA 15 Feb. (EUROPA PRESS) -
Margalida Galmés ha estat elegida aquest dimarts nova presidenta de l'Associació d'Agroturismes de Balears, entitat que engloba a 97 allotjaments d'aquestes característiques de Mallorca, en substitució de l'anterior dirigent, Joan Bonnín, qui ha dimitit per motius personals.
Galmés, en declaracions a Europa Press, s'ha mostrat "il·lusionada" per aquest nou càrrec, si bé ha admès que la pròxima temporada turística serà "difícil" per als agroturismes de les illes, especialment perquè es tracten de petits negocis familiars.
A més, ha remarcat la necessitat d'intentar potenciar la figura de l'entitat per aconseguir un major nombre d'associats, entre els quals confia que se sumin establiments rurals de les altres illes, ja que actualment els 97 que la conformen són de Mallorca.
Galmés, qui regenta l'agroturisme 'Es Rafalet' que es troba situat a Manacor, ha indicat que els mandats dels presidents de l'Associació tenen una durada de quatre anys. Tot i això, en aquest cas no se sap fins quan ella romandrà al càrrec, ja que ha accedit a aquest per a la dimissió de Bonnín.
Durant l'acte d'elecció, que ha tingut lloc a la seu de Federació Empresarial Hotelera de Mallorca (FEHM), també s'ha determinat que el vicepresident serà Miquel Artigues, mentre que Bernat Estelrich serà el tresorer i Joana Vives la secretària. Finalment, els vocals seran Carlos Seguí, Gori Bonet, Lorenzo Morey, Toni Verger, Lluis Julià, Guillem Bonet.