Ple.- El PP demana a Antich que convoqui eleccions anticipades o que se sotmeti a una qüestió de confiança

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: jueves, 17 diciembre 2009 15:33

PALMA DE MALLORCA 17 Dic. (EUROPA PRESS) -

La diputada del Grup Parlamentari Popular, Mabel Cabrer, va exigir avui al president del Govern balear, Francesc Antich, que convoqui eleccions anticipades o se sotmeti a una qüestió de confiança, després que "hagi quedat demostrat que entre els membres de l'executiu existeixen projectes antagònics, desconfiança i fins i tot enemistats", ha afirmat.

Així ho ha apuntat Cabrer durant la seva intervenció en el debat del Decret llei relatiu al sector públic regular, davant de l'"espectacle" mostrat a la sessió plenària d'aquest matí quan el diputat del Grup Mixt, Bartomeu Vincens, va impedir la convalidació del passat Decret llei sobre mesures urgents en matèria d'ordenació del territori i medi ambient, a l' abstenir-se en la votació, de manera que els Grups del Pacte no van poder reunir la majoria parlamentària necessària per tirar endavant la proposta, al quedar en un empat de 29 vots.

"Tenim un Govern enfrontat, pel que és hora de la convocatòria d'unes eleccions anticipades o que es plantegi una qüestió de confiança al Parlament", perquè el que és clar, ha dit, és "que els senyors del Govern estan aferrats a la cadira, però res més".

Contenido patrocinado