Successos.- Rescatats dos tripulants d'una embarcació que estava a la deriva al nord-oest del cap de Formentor

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: miércoles, 12 noviembre 2008 14:55

PALMA DE MALLORCA, 12 de novembre (EUROPA PRESS)

Una embarcació amb dos tripulants a bord va ser rescatada avui per Salvament Marítim quan es trobava a la deriva a 12 milles al nord-oest del Cap de Formentor (Mallorca). El vaixell va desaparèixer ahir vespre, i els ocupants del mateix han estat localitzats aquest matí en bon estat, segons ha informat el Ministeri de Foment en un comunicat.

Les patrulleres Río Cervantes i Salvamar Cavall Bernat van remolcar i van acostar el vaixell al port de Sòller, on arribarà a les 14.00 hores. L'alarma la va donar ahir el servei d'emergències de l'112, que va informar Salvament Marítim de què una embarcació no havia tornat a Sòller a l'hora prevista, segons un conegut dels tripulants.

El Centre de Coordinació de Salvament Marítim de Palma va activar un dispositiu de recerca amb mitjans marítims i aeris. En concret, van participar en el rastreig una llanxa de Creu Roja, un helicòpter de Salvament Marítim i una patrullera de la Guàrdia Civil.

Alhora, es van enviar missatge de mòbil d'urgència als vaixells que es trobaven a la zona de recerca a través de la costanera Palma Ràdio. El vaixell Platja d'Alcúdia, que navegava a les proximitats, va localitzar l'embarcació a les 10.30 hores amb els seus dos tripulants al nord-oest del Cap de Fomentor.

Està previst que el vaixell arribi al port de Sòller a les 14.00 hores si les condicions meteorològiques ho permeten.

Contenido patrocinado