UM titlla de "demagògica" la posició de PP, PSOE i Bloc davant de la reconversió de la Platja de Palma

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: jueves, 2 septiembre 2010 19:54

PALMA DE MALLORCA 2 Sep. (EUROPA PRESS) -

Unió Mallorquina (UM) ha qualificat de "demagògica" la posició de PP, PSOE i Bloc davant de la reconversió de la Platja de Palma, un tema que, segons la formació nacionalista, demana "sacrificis" tant a particulars, comerciants i hotelers per emprendre el "tan desitjat projecte de reconversió".

En un comunicat, la formació nacionalista ha manifestat el seu rebuig a la posició expressada per les després de formacions polítiques aquests últims dies i sobre el fet de no portar a terme cap enderroc dins del procés de la reconversió de la Platja de Palma.

Així, UM ha recordat "la gran celebració" feta una vegada signat l'acord entre tots els partits i les "grans paraules" dedicades al fet de donar llum verda a la reconversió. "No havien passat unes setmanes i la majoria ja estava qüestionant els passos que es portarien a terme", ha afegit.

És en aquest sentit, UM ha manifestat la importància d'assumir les responsabilitats polítiques per fer de la reconversió el "gran repte econòmic, social i arquitectònic de Palma i Llucmajor sense deixar de banda les reunions que facin falta per arribar a un consens entre administració i afectats". La formació nacionalista recorda que "han estat moltes" les persones expropiades i indemnitzades en diferents llocs de Mallorca per moltes obres públiques considerades d'interès general.

"La reconversió implica més zones verdes, esponjaments, més zones esportives, noves places i espais lliures i, per tant, sense demolicions és impossible fer reconversió", ha assegurat el partit nacionalista.

En aquest sentit, sobre la ubicació d'aquestes actuacions, UM ha manifestat que tots els partits i entitats socials han arribar a un consens i evitar un "conflicte" que perfectament pot acabar provocant la paralització d'un projecte "tan necessari con és la reconversió de la Platja de Palma".

Tot i això, UM reitera la crítica al PSOE per haver començat el debat sobre la reconversió a pocs mesos de les eleccions així com haver portat a terme una "nefasta estratègia de comunicació" a l'hora de presentar el projecte de la reconversió de la Platja de Palma. "Una bona gestió passava per informar adequadament i individualment als afectats", ha conclòs.

Contenido patrocinado