El Govern instal·larà demà una carpa informativa a la Plaça d'Espanya amb motiu del Dia Mundial del Donant de Sang

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: jueves, 12 junio 2008 20:04

PALMA DE MALLORCA, 12 de juny (EUROPA PRESS)

Amb motiu del Dia Mundial del Donant de Sang, que tindrà lloc dissabte, la Conselleria de Salut i Consum instal·larà demà una carpa informativa a la Plaça d'Espanya de Palma per informar sobre aquesta pràctica.

Segons un comunicat, a l'acte assistiran el conseller de Salut i Consum, Vicenç Thomàs, acompanyat del director general de Planificació i Finançament, Juli Fuster; del director de la Fundació Banc de Sang i Teixits de les Balears, Josep Muncunill; de la presidenta de la Federació Balear de Donants de Sang, Mònica Sala, i del president de la Germandat de Donants de Sang de Mallorca, Llorenç Vallori.

Alhora, l'autobús de la donació de sang estarà estacionat durant tot el dia a la Plaça d'Espanya, per tot aquell que desitgi acostar-se a donar sang.

Contenido patrocinado